domingo, 27 de septiembre de 2015

Conte Personalitzat per 40 aniversari

Avui us ensenyo un encàrrec molt especial: un Conte il.lustrat personalitzat. La Judit feia 40 i l´ocasió bé s´ho mereixia i la seva amiga Mercè  li volia fer un regal especial on s´expliqués la seva història a través dels ulls de les seves filles la Mar i la Nora. La veritat és que es que hem va encantar fer aquest encàrrec i juntament amb la seva nina personalitzada va quedar un regal únic.
Ahir més d´una sabem  que és va emocionar amb tot plegat, així que missió complerta! ;) Espero que us agradi!














2 comentarios:

Unknown dijo...

Gràcies Neus,
No et pots imaginar la il·lusió que m'ha fet aquest regal!!!
Em vaig emocionar molt!
Es un conte preciós, fet amb un gust exquisit!
Mil gràcies,

Judit Boix Pérez

Unknown dijo...

Mil gràcies ! Neus, no et pots imaginar la il·lusió que m'ha fet!
Em va emocionar molt! Es un conte fet amb exquisita delicadesa . Precioses il·lustracions i essència captada a la perfecció .
Gràcies.